Sembla tot molt íntim, i ho és, però m'agrada tenir convidats...


30.8.21

Jo

Diu aquesta dona sàvia
que enmig del bell
consell de les deesses,
estic jo darrere el vel
de la consciència.

Seiem a la taula
que han parat Demèter i Afrodita:
pa, fruita, formatge i vi,
blanques estovalles, flors,
i em sento nua i tímida
davant del seu poder.

Així i tot aquí mano jo,
i dono la paraula i el vot;
al cap i a la fi
seré, en aquesta vida,
l'única presidenta
d'aquesta assemblea.

Cada etapa d'aquest camí
en tinc una o dues
caminant al meu costat;
sovint m'acompanya
un petit comitè, que envia
al meu voltant la
benedicció del seu poder diví.

La tasca consisteix
a fer que no es barallin,
que mai oblidin
que són amb mi per
fer-me divina.

 

 


Del projecte Sender de les Deesses. Enllaç a la pàgina.